lørdag 5. mai 2012

Til mine stolte homofile venner!

Bare kladd, penna ladd, hva vil nå komme fram!
Ingen skam, bringa stram, jeg har gått meg helt klam!
Faen ta, ikke bra, hater alt med det med glam!
Jeg vil bort, nokså fort, kryss en elv med en pram!

Jeg er to, ingen tro, kan få bort all den skam,
I mitt blod, bor en glo, tør jeg bære den fram?
I vårt bo, er det no, som gjør sjelen min lam,
Jeg vil bort, nokså fort, før de drar dette fram!

Bare et ord, fanger bord, snart er ryktet mitt lagt,
Liker Tor, og hans mor, for en vill heksejakt,
Vis han frem, med hans lem, vis hans sanneste drakt,
Satans verk, for no herk, vis ham kun vår forakt!

Jeg vil bort, nokså fort, fiks det raskt du min Gud!
Homofil, uten tvil, i en rosa flott skrud,
Jeg blir redd, det blir ledd, er det verdig nok brud,
Se det an, han er mann i sin liksom lik hud!

Hvem er du, skrekk og gru som kan mobbe en slik,
Du er frekk, kjeften lekk, du går over hvert lik!
Sleske trekk, ha deg vekk du moralen sitt svik,
Hent et speil, finn fem feil, prøv å stoppe et skrik!

Finn moralen min venn, sjekk deg selv og stå fram,
For ditt innerste vesen trår fram med en dram,
Kanskje du som min venn, liker mann i en ham,
Når du tar av deg kjolen, står mann imot mann!

1 kommentar:

  1. Ikke alt som kan forklares med få ord... Nok en gang lot jeg filteret stå avslått, og skrev ned nattens budskap! Ble dere redd? Det ble ikke jeg, jeg lar et bare strømme på... Helt uten filter... Det er best!

    SvarSlett